top of page

Acerca de

About

SIMONE 
VAN DER GRAAF

Founder

DSCF0980-2-Edit.jpg

In de afgelopen 20 jaar heb ik voor heel veel klanten gewerkt. Aan de klantkant en aan de bureaukant met projecten binnen de werkgebieden strategie, leiderschap, communicatie en change. Een aantal jaren geleden begon het mij op te vallen dat mijn klanten enorm gedreven waren door aandeelhouderswaarde, efficiency en effectiviteit. Terwijl ik mij er op dat moment steeds meer bewust van was dat er daarnaast ook andere vraagstukken bovenaan de agenda zouden moeten staan, om de wereld beter achter te laten voor de generaties na ons. Ik besloot naast mijn freelance werk onder mijn eigen naam een nieuw bedrijf te starten. Dat werd twenty-fifty. Op 1 januari 2020, eerst samen met Manuela van de Wiel, nu sinds 1 juli 2022 alleen. Nou, niet alleen. Met een fantastische groep jonge talenten. 

 

Jonge mensen inspireren mij. Ik word enthousiast van hun energie en frisse blik en ik leer van hun kennis en wijsheid. Dat is de reden dat ik heb besloten binnen twenty-fifty jonge denkers een belangrijke rol te geven. Ik geloof echt dat de kennis en ervaring van mijn klanten, in combinatie met een frisse blik en nieuwe ideeën, ons gaat helpen complexe problemen op te lossen. 

 

Wat bijzonder is aan ons team is dat deze jonge collega's verschillende studieachtergronden hebben die normaal gesproken binnen het bedrijfsleven niet  worden ingezet. Dit geeft echt magie, nieuwe perspectieven en ontzettend goede ideeën. 

 

Samen met mijn team wil ik klanten ervan overtuigen dat iedereen impact kan maken en onderdeel kan zijn van de noodzakelijke transitie. Niet alleen om goed te doen voor de wereld nu en voor de generaties na ons, maar vooral omdat ik ervan overtuigd ben dat dit de manier is om in de toekomst als merk succesvol te zijn.

 

Wij delen kennis, we verbinden generaties en we ontwikkelen samen nieuwe inzichten en nieuwe concepten. En wat ik zelf het allerleukst vind is een transitie begeleiden. Zodat een hele organisatie Next Gen gaat denken. Niet met traditionele trainingen, maar met leuke inspirerende en verbindende concepten voor een hele organisatie. Zodat iedereen begrijpt wat het verhaal van het merk is en op welke manier als individu een bijdrage kunt leveren. Dan maak je echt impact.

 

Wij doen dit altijd optimistisch, doelgericht, nieuwsgierig en bruisend, want werken met ons moet altijd sprankelen en een WOW effect geven. 

 

Ben je nieuwsgierig en wil je meer weten? Let me know!

Simone

Let go of the past,  connect with the present, expand the future

Vier vragen aan Simone:

1. Waar kijk je naar uit in het tweede halfjaar?

Het wordt spannend. De relaunch op 8 september is voor mij het moment van de waarheid. We hebben zo hard gewerkt en echt geïnvesteerd. Dan zijn reacties heel belangrijk. Vinden onze klanten en relaties het net zo cool als wij? Zien zij de toegevoegde waarde? Creëren we het WOW effect wat voor mij persoonlijk altijd een doelstelling is? Ik kijk uit naar de mooie projecten die al in onze agenda staan en de droomprojecten in mijn hoofd. 

2. Wat is jouw grootste wens?

Wat een grote vraag :). Vanzelfsprekend dat ikzelf en iedereen die mij lief is gezond blijft. Maar als ik echt groot mag dromen, dan is het mijn wens dat het twenty-fifty netwerk groeit en wereld beroemd wordt. En dat wij echt impact maken en de wereld een beetje helpen.  Ik geloof ook echt dat het gaat lukken. Als je het team in actie hebt gezien, wil je echt onderdeel worden van ons netwerk. 

3. Wat staat er in het laatste appje dat je hebt ontvangen?

Dat is grappig, dat is een reactie op de nieuwe site van één van mijn collega's. WOW ziet er vet uit!

4. Ben je trots?

Nou en of. Kijk mij, een relaunch met een nieuwe strategie, een nieuwe branding, een nieuwe site, een nieuwe werkplek en een team van fantastische collega's. We gaan het rocken en daar ben ik zeker trots op!

Kennismaken?

Stuur een bericht aan
simone@twenty-fifty.nl
bottom of page